Zimlech am Afang vo üsere Tour het dr Herr Egger unbedingt wöue wüsse wi wyt das mir äch chöi fahre miteme voue Tank. Isch ja schön & guet weme das weiss, aber mitem Wüsse das nume sehr säute e Tankschteut chunt villech nid di beschti Idee (ha i gfunge). Dr Verbruch bi däm Monschter vo Outo isch risig, me chunt auso nid sehr wyt.
Mir si de gfahre u gfahre ubdä Zeiger vom Benzinstand isch schneuer retour aus erwartet. Bi chli meh aus 1/4 Tankfüuig wär e Tankschteu cho. Dr Dänu het gmeint, dass längi no locker bis i nächscht Ort (ca 200 KM). I hät lieber tanket...
Wi das so üblech isch, ischdr letscht 4tu Benzin geng chli ender düre aus di angere 3/4 vom Tank u di Tankschteu womer langsam aber sicher brucht hätte isch eifach nid cho...
Mir hei scho afa uschnoble wär mitem lääre Kanischter muess loufe u wär bim Outo wartet. Genau, mir hätte e Kanischter gha, nume leider läär.
Wos de uf zmau lut het afa bimmbele u im Display gstange isch "FUEL LEVEL LOW" isch de o dr Dänu chli närvös worde, ob äch das würklech no so wyt längt wis söt. D'Strass isch Kilometerwyt gradus gange u es het nid usgseh aus chäm da gli es Örtli. Ufe aueriletscht Drücker heimers de no grad bis zur Tankschteu am Ortsigang gschafft u si froh gsi het kes müesse loufe.
Bim Dänu het sich de es zfridnigs Lächle abzeichnet u är het gmeint "gsehsch, i ha ja gseit es längt..."
Chli speter heter de (zu mire Zfrideheit ;-) doch no müesse zuegä daser dänkt heig i chöm derzue ds säge "gsehsch, i ha ja gseit es längt nid..."
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen